Regulamin sklepu

Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem www.karinastyle.pl l jest własnością firmy Karina Karolina Szczepaniak  NIP 7752559280, Regon: 101431940 z siedzibą w Brony 15 99-314 Krzyżanów. 

Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.  

ZAMÓWIENIA  

1. Zamówienia w sklepie karinastyle.pll można składać poprzez: 

  • internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu, 
  • lub e-mailem: biuro-karina@wp.pl  

2. Po złożeniu zamówienia poprzez internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.  

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: 

  • a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast 
  • b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili zarejestrowania wpłaty na koncie  

4. Termin realizacji zamówienia:  

Zamówienia realizowane są w ciągu 2-3dni roboczych od dnia złożenia pełnego zamówienia. 

Jednak ze względu zwiększoną ilość zamówień i na szybko zmieniające się stany magazynowe zastrzegamy sobie możliwość realizacji zamówienia do 14dni roboczych.

Przy każdym artykule podany jest max czas oczekiwania na przesyłkę w stytuacji ewentualnego wyprzedania danego modelu.  

5. Formy płatności i koszty dostawy  

Dostępne są następujące formy płatności: 

  • przy odbiorze 
  • przedpłata przelewem  

6. Przesyłki zagraniczne.  

Przesyłki zagraniczne realizowane są przy następujących formach płatności: 

• przedpłata przelewem na konto (płatność z góry)

Płatność następuje przed wysłaniem przesyłki do osoby zamawiającej lub też pod adres przez nią wskazany. Prosimy o wpłatę w ciągu 14 dni.  

Numer rachunku IBAN: ING Bank Śląski 16 1050 1461 1000 0091 3290 3106 

kod BIC/SWIFT: INGBPLPW  tytuł przelewu “zamówienie nr xxx” 

Wpłata na konto kwoty przekazanej w powiadomieniu stanowi warunek wysyłki towaru. 

Towary wysyłane są Pocztą Polską .  

7. Na życzenie klienta wystawiamy paragon/Fakturę Vat 

Firma prowadzi sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową więc zgodnie z art. 111 ust 8 ustawy o po­datku od to­wa­rów i usług § 2.1 poz 37 załącznika jest zwolniona z obowiązku fiskalizacji więc dokumenty sprzedaży dołączamy na życzenie klienta.  

  • przy odbiorze 
  • przedpłata przelewem 

WYMIANA 

Klient ma możliwość wymiany towaru na inny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: towar nie może nosić śladów użytkowania (poza zmianami w granicach zwykłego zarządu), nie może być zniszczony ani uszkodzony.  

Wymieniany towar prosimy przesłać na własny koszt z dopiskiem "wymiana".  

Przy wymianie koszty wysyłki wymienianego towaru ponosi klient.

Kwotę 10,00 (poczta) lub 14zł (kurier)  należy przelać nam na konto bankowe.  

ING Bank Śląski 16 1050 1461 1000 0091 3290 3106  W przeciwnym razie wymieniony towar będzie wysłany za pobraniem. W tym wypadku koszt przesyłki będzie wyższy i będzie wynosić 17,00 zł.  

ZWROTY  

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, klient ma prawo do rozwiązania umowy na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. 

 Klient w ramach sprawdzenia towaru może zmienić go w granicach zwykłego zarządu. 

Towar musi posiadać wszystkie metki ( i/lub plomby zabezpieczające) oraz nie może nosić śladów użytkowania takich jak ślady po pudrze, antyperspirancie czy też zapachu proszku do prania 

Dobrą praktyką jest, aby odsyłać towar w takim stanie w jakim sami chcielibyśmy go otrzymać. 

 W celu szybszego rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy: 

  •  podać dane niezbędne do zwrotu pieniędzy za towar (Imię, Nazwisko, nr konta i nr zamówienia)
  • towar odesłać na adres:  Karina Karolina Szczepaniak  Brony 15  99-314 Krzyżanów    

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.  

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 

Po przyjęciu zwrotu towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze maxymalnie w ciągu 14 dni.

Pieniądze zostają przekazane– na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu   

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, zabrudzony lub uszkodzony w wyniku użytkowania), będzie odesłany na koszt klienta.  

Z procedury zwrotu i wymiany towaru nie mogą skorzystać osoby, które nabyły towar na fakturę VAT, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.  

REKLAMACJE  

1. Wszystkie towary oferowane przez sklep www.karinastyle.pl są nowe i objęte gwarancją.  

Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne prosimy o kontakt: biuro-karina@wp.pl w celu uzgodnienia reklamacji  

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH  

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, która stanowi część niniejszego Regulaminu